Blev hemma idag!

Det blev inget Vemdalen idag och det kanske va lika bra..
Vet inte om min rygg skulle stått pall för de, att stå hela dagen och gå runt i massa snö - det låter INTE lockande!
För det är verkligen massa snö där uppe.. =( Hoppas iallafall att det går bra för dig F.

Nåväl, ska strax åka ner på byn med farmor & farfar, kanske tar tillbaka det där med alla hjärtans dag.
Ska fanimej köpa en blomma.........till mig själv! Som jag kan ha nånstans..
Eftersom att jag fick pengar av Farmor & Farfar till det igår... =D
*Tur att nån tänker på mig* JAA, jag vet att vi inte skulle fira alla hjärtans dag.. men det va ju bara jag & f. de..
Haha! Nääe då, men nu ska jag klä mig, för jag ska snart åka..


Höres mera sen!


Kommentarer
Jannice

Tycker så synd om dig..med din hemska rygg! Hoppas det släpper snart!! Man är inte riktigt människa med ryggvärk..allt kretsar ju kring hur kroppen mår, för att mans jälv ska orka med allt. Skickar över en massa krya-på-dig-kramar och alla-hjärtans-dag-hälsningar!



2009-02-14 @ 11:39:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback