äntligen.

Nu har jag städat ur min gamla lägenhet ch "avloppet" i duschen är fixat.
Nu ska jag bara ta utemöblerna & kaninerna ;-) Men det kan jag göra utan nyckel, ska lämna tillbaka den ikväll..
Men Fredrik får bära möbler & kaniner, för nu har jag givetvis mer ont i ryggen än vad jag hade i morse.
Men, nu kan jag äntligen koppla av och koppla bort den lägenheten & bara njuta av min nya! =)

var på byn en sväng, köpte hem 2 fina rosor ( en lila med glitter & en vit med rosa på & glitter) 4a alla hjärtans dag bakelser ifrån Brödbiten, jättefina. lägger upp bilder sen... hoppas de är lika goda som de är fina.. Haha!
Ska faktiskt städa hela lägenheten nu & göra fint tills han kommer hem, men han kommer inte se nån skillnad iallafall..
eller? : ) vi får se... 





 

Glad alla hjärtans dag, världen!
Pussar i mängder..

(btw, såna där färgade rosor fick jag på min 20-års dag av farmor & farfar
tror jag har bild på dem i ett inlägg sen Juni 08)



 


Kommentarer
Melinda

Hoppas du hade en fin alla hjärtans dag raring



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-02-15 @ 23:40:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback