ALLTSÅ..

Just för stunden är jag verkligen skitarg.. Jag har försökt komma in på msn sen klockan 19, UTAN något jävla resultat. 
Sen på råga på allt så har min mobil bestämt sig för att ge upp detta liv, förståndigt. - inte ifrån min sida, inte just nu iallafall. Plånboken tillåter inte någon ny mobil och absolut inte denna månad då jag t.o.m ska köpa en ny soffa.
Mobilen är igång, jag kan ringa på den och så, men displayen är alldeles....svart! Så skicka för fan inga sms, för då döööööör jag av nyfikenhet :( Räcker med de 2 ggr den har pipit redan. Hur ska det gå nu då? Min mobil är även min väckarklocka!! gaaaaaaaaach, allt skit på en gång lixom. - typiskt.


Fick även höra idag, att en person här på byn bara har somnat in :( Livet är inte rättvist...
Speciellt inte när man är ung & har små barn...
Tyvärr har jag inte pratat med honom sen han kramade om mig på hotellet..  

Vila i frid och jag hoppas du får det bra...


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback