glöggfrukost.



I morse kl halv 9, serverades de glögg, pepparkakor & ballerina kex (pepparkakor) här hemma hos mig.
P. va den trevliga gästen. Treeevligt sällskap. Dock blev de inte bara frukost tillsammans utan även lunch men då tsm med hennes J. Jag började bli trött & mer & mer osocial :P men that's life. sov ju ungeför bara 4 timmar i natt. hursomhelst, i morgon är det jobb för min del och på fredag bär de av mot Östersund för lite julklappshandling. Ska nog vara hos F. på jul, men vi får se =)
Jag hoppas så innerligt att jag kommer iväg till El Gouna igen, jag vill ut & ha roligt innan det är försent.
Men med lite tur så ska detta gå...eller hur? ;-)  
Det känns bra när man har en plan, dock känns det skit när den spricker.
men då får man pröva senare helt enkelt!! 

Nu blev tv'n alldeles svart också. :S undra varför.. i dagens läge vet man ju inte om de är reklam eller om tv'n får nå fel. det var nyss en reklam om el & sen vart de bara kolsvart. Nu startade det igen alltså blev de nå fel..

Sitter och kollar på arga snickarn, jag vill också ha mitt eget hus. men jag vill hitta drömhuset, det riktigt drömhuset ♥ 



och du: jag tycker om dig, mer än du tror. puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback