en dag i sundsvall..

kvart i 7 klev jag upp & gjorde mig i ordning och for till P.
När vi kom ner till Sundsvall & går runt nere vid busstorget så kommer det en polisbil och stannar en bit framför oss & ut kliver 2 poliser varav den ena säger hej. Min första tanke va 'trevligt, kan poliser också vara trevliga?' ja..ungefär så! men det vände snabbt, haha!
J. va helt säker på att det va honom de ville prata med. men istället vänder de sig mot mig & p. och frågar efter vara leg. ööh, såhär mitt på morgon vid 10 över 9e? hmm..okej! vi tog fram våra leg. de kollade på P's först. kollade på körkortet, sen på henne och sen på körkoret och gav tillbaka det. sen kollade de mitt, kollade på mig, på kortet och det blev enligt mig..en kort tystnad och de säger nej. JAHA? vadå nej.. jaja..det letade tydligen efter en nån tjej av nån anledning som tydligen både jag & P. var lik. hahaha..ja jäklar...Spännande!


KUL, 2 av mina naglar har gått sönder..jag som kämpat så. </3.


Emma Lindén: Du får mitt hjärta att orka slå! En kärlek så stark, kommer ni inte ens komma i närheten av.
Hon är min nummer 1, no matter what. En syster som emma borde alla ha i sitt liv, jag är lyckligast som faktiskt har en. Emma, jag älskar dig bara mer & mer.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback