lillebror mys & fina ögon........

Idag när jag väl kom hem, efter allt farande så kröp jag & lillebror ner i soffan till en film och en stor mysig filt.. - vad jag älskar min lillebror. Sen sa han såhär; mamma undrade igår vem jag älskade mest...och då sa jag Mia. Vet ni vad det värmde när han sa så till mig? det är inte ofta jag känner sån lycka inombords, men tack lillebror för att du får mig att vara lycklig..

Jag minns även när en mycket god vän sa en sak till mig för ett par månader sen, det gjorde mig så glad.
Det behövs så lite, för att jag ska känna så mycket.. Det hon sa till mig iallafall, va bland de finaste hon sagt..
Just för att det bara kom rent spontant & just för att det var hon som sa det.. Hon sa ungefär såhär; du har ju så jävla fina ögon redan, du behöver inte ens sminka dig för att de ska vara så fina.  Vet ni va det värmde? tack <3<3<3

För som ni redan alla vet har jag jordens sämsta självförtroende och tycker givetvis att jag är fulast i hela världen..
Det är nästan så jag lixom vill be om ursäkt för att jag finns om jag är bland folk, nog för att det kanske är så, men när ens vänner säger fina saker & visar att man faktiskt är uppskattad...gör att man växer, flera flera mil!



Kommentarer
Helena

ALLA är fina på nåt sätt!! Även Du och JAG!

Och vi har ju dom som tycker om oss och det ska vi vara rädda om. Kramizar!



Blogg: http://helenashopkok.blogspot.com
2009-08-05 @ 19:03:12
Sandra

Snälla söta rara lilla Mia,du är underbar precis som du är!Tack för din snälla kommentar,den värmde! <3



Blogg: http://vastanalantbruk.blogg.se/
2009-08-05 @ 21:50:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback