jag är starkare än du, det har jag lärt mig nu.

Måndag and back to the reality. (stavning?)

Idag har vi städat här hemma, skönt och nu luktar de äntligen gott igen..
Har haft 3 katter som gått på lådan inne nu under ett par dagar, trist.
Torkel har gjort illa sig så han har fått vara inne, men är ute nu igen.
I morgon ska F. ringa til veterinären för nu ska han kastreras.
Och han ska även få kolla på lillkissen, för hon kissar såå mörk urin (nästan brun),
men det är inget hon verkar lida av..men bäst & kolla upp det ändå tycker jag.

Har för övrigt inget att skriva, önskar att det fanns någon som kunde fixa min blogg... *hosthost*

Nu ska jag hänga tvätt..



Kommentarer
jenny

Tjenixen.

Va trevligt att du tittat in i min blogg. Har inte märkt att jag skrivit fel adress till din, tack för upplysningen.

Ja vi har det så mysigt så hela tiden.

Hur leker livet med dig nu då? vad pysslar du mer osv. Kul att veta.

Stor kram både från mig o prinsen



Blogg: http://minlillaprins.blogg.se/
2009-08-03 @ 16:14:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback