jag är klantigast i världen^^. sådeså!

Jobbade 7-12 idag, men runt halv 11 snåret där så gjorde jag nått helt otippat..
Eftersom att det var ungefär hur varmt som helst inne, svetten rann & jag hade bråttom så på någe vis naturligtvis, snubblar jag..och vad gör jag? tar emot mig med händerna... vad får man för resultat då? jo, en svullen handled i bandage..JIPPIE! hursomhelst, tur att den inte blev bruten.. ska ringa om en tid på måndag så de kan kolla den om det inte blivit bra tills dess.. Jaja, jag säger ju det.. jag är nog den mest olycksdrabbade människan just nu. 

Jag längtar tills jag flyttar, jag är leds på "hemmafru" livet nu. nu kommer jag kanske få råd att hitta på massa saker istället för att låta allt gå till den här hyran.. HURSOMHELST, nu finns det ingen återvändo.. jag ska bara dit jag vill!

Mamma Munk; tack, du är väl för söt. & det där med systrar, det är det MÅNGA som sagt.. jag vet inte, kanske är vi rätt lika, men vet inte om det är jag som har tur, eller Petra otur ;-) PUSS!

Kommentarer
Anonym

NI har tur bägge 2 som har varandra :)



2009-08-09 @ 13:24:51
Petra

hahah



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-08-09 @ 17:35:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback