It's gone..

För ca en halvtimme sen kom vi hem ifrån djurdoktorn och Torkel gillade det INTE. huvva, mammas lillprins.
Nu ligger han här & tvättar sig, fast det har han ju gjort de senaste 30 minuterna.. =)

Mamma & Sebastian sover ännu, ska nog sparka liv i dem snart. Så tråkigt att vara uppe själv såhär dags.. ;)
Solen verkar ska titta fram idag också, härligt. Jag jobbar kvällen iofs, men det är ju bara 5 timmar.
Sen har jag delade turer både lördag & söndag..så är det fint väder då så hinner jag ju sola & bada lite på timmarna.

Iallafall så har jag ju sagt upp min lägenhet, för jag ska flytta till en 2:a igen. Hur ska det gå?
106 kvm ska bli 53, vart ska jag ha alla mina saker? :O jag som har så mycket....onödigt.
Kanske dags att rensa ut...

Annars knallar livet på i den riktning jag inte vill, jag vill lixom stanna på den här nivån ett tag..


Kommentarer
jenny

Tjingeling.

kommer ni flytta snart? jag har ju just lusskat fram din adress ju :-) men inte din mammas, så om du har den skulle jag bli glad om du ville ge den till mig, ni kommer ju få post snart :-D



Varför ska ni flytta?

Hälsa mamma o nisse om dem fortfarande e kvar

Kram från hela lilla familjen



Blogg: http://minlillaprins.blogg.se/
2009-08-07 @ 23:44:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback