va gulliga ni är =D.

Haha, tack för era kommentarer ;-). Ni är ju bra söta!

Fick ett sms nu av mamma, hon skrev att de åker på lördagmorgon.
Jag längtar, jag längtar. Så imorgon ska jag försöka tömma det lilla rummet, så de kan sova där också.
Ska köpa något gott tills på lördag kväll å, då jag ska mysa med mina fina syskon, dock följer inte Simon med vilket jag tycker är jättetråkigt :( men då har jag ju en anledning att åka ner i maj då! :)
Tror faktiskt att jag ska ta & fira min födelsedag Gröna Lund i år eller på en kryssning.. nån som är på?


*Gäääsp* Nu ska jag stryka gardiner. innan jag kryper ner i ett varmt bad, jag har tappat stinger lite med badandet, men nu börjar det ju bli vår igen, tänk att man överlevde en vinter till.. trots att jag trodde jag skulle halka & slå ihjäl mig, köra av vägen & dö eller dylikt.. =( Men jag klarade de, i år igen. Usch, vill aldrig mer har vinter!





Till Barret; Nej, på söndag är jag ledig och ska till Övik och bada med syskonen hade jag tänkt..
Men givetvis ska du/ni få komma på kaffe, en annan dag bara. hihii!
Men jag tycker du & mannen din ska med up på långfredagen och festa lite ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback