UTMANAD!

Utmanad av Marie :) (psst, jag vill gärna ha L:et, skippa G:et nästa gång) :P

4 av mina favoritprogram på tv:

- Det Okända
- Grey's
- Efterlyst
- Fråga Olle :D


4 saker jag gjorde igår:

- Va ute & gick
- Tvätta
- Såg film med sambon & syrran
- Åt hallon & grädde

4 saker som jag ser fram emot:

- Sommaren med allt party :D
- tatueringen
- Åka båt med mamma & co
- Min födelsedag (av nån jävla tråkig anledning)


4 av mina favoritmaträtter:

- Sallad (helst ifrån Ragnars)
- Tacogratäng
- Kyckling alá Celina
- Stuvade macaroner & köttbullar

4 saker på min önskelista:

- Ny bil
- lääääängra hååååår
- lite extra pengar vore inte fel
- *host host*


4 personer som jag utmanar:

ALLA SOM VILL GIVETVIS :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback