underbart ..

Jag hann inte gå särskilt långt innan Petra dök upp, jag tror hon tjuvstartade lite. Jag brukar nästan alltid hinna ner på byn på 20 min, men nu hann jag inte det.. Nåväl, va på ica en sväng innan vi for hem till Petra, väl där hann jag bara stanna i 15 min kanske innan jag traskade vidare bort mot Pappa & Lotta.. Hann bara vara där ett litet tag, så for vi till Åsa's blommor & jag fick med mig en blomma hem med en jättesöt kruka, tack för de.

Eftersom att jag idag skulle storstäda så är det väl snart dags att ta tag i saken och börja städa..
Jag kan inte för mitt liv förstå, hur jävla duktig jag är på att göra det stökigt :/ (A)
 ......Men jag är bra på att städa också ;-)


När jag gick förbi A-O skolan, började jag tänka på massa saker.. Va jävla kul det egentligen var där.
Man träffade vännerna varenda dag, skrattade jämt och när det började bli sommar var det vattenkrig som gällde, förutom den gången vi hade mumsmums krig =D. Alla lektioner som oftast slutade oseriösa, haha!
Ja, jag saknar den tiden..faktiskt.

Slänger in en bild på mig & Petra, samma dag vi slutade 9:an.


.....................................................If I could turn back time.

Kommentarer
M.

Haha men de är bra de!



Ja saknar också högstadiet.. att man inte förstod då hur bra man hade det:P



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2009-04-01 @ 18:19:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback