tårar.

Sundsvall idag för vi skulle lämna Emma, åh gud vad jobbigt det var. tur jag hade solglasögon, för då såg ingen mig gråta :( och ännu mer grät jag på väg hem då jag fick ett "jag kommer sakna sig jättemycket Mia <3" sms.. Det hugger i mitt hjärta. DET ÄR JOBBIGT! Jag hoppas att jag en dag kommer vara nära er hela tiden <3


Nåväl, hemma igen...där jag möts av svarta små tassavtryck ifrån Wille som smet in precis när vi skulle fara..
Så nu har jag dragit fram dammsugaren och skurhinken, en tvättmaskin har jag fått igång, lika så en diskmaskin.
Efter jag städat ska jag vila en stund framför en film, sen när Fredrik kommer ska vi ut & gå en sväng, iallafall jag.
ledsen mina vänner, men nu ska jag fortsätta med mitt... ^^.


Kommentarer
Anonym

Va hemma hos Ante, Lotta vigde även mig å ante på godset i natt:D.. Haha galen kvinna de där:P:)



Jadu, själv jobbar jag både sista april å första maj.. blir väl chaffis lr nå:P



2009-04-26 @ 17:56:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback