paradisbadet, underbara människor & magont.

I morse klockan 9e for vi mot Övik och deras paradisbad, skönt om ni frågar mig. Jobbigt om ni frågar nån annan. ;-)
Kom hem runt 18 och sen dess har jag bara tagit det lungt, mamma & co är hos Nettan så jag är ensam för tillfället.
Jag har haft joordens kramper i magen, HELA JÄVLA DAGEN. Så ont att jag trott att jag skulle kräkas vid varje tillfälle det krampade till. Fyfarao. Sen gjorde jag illa ryggen idag på badet, jag sträckte till den på någe jävla vis.. =/
vAfÖr HäNdEr AlLt Mig IbLaNd???

I morgon ska jag upp & jobba, måste tanka bilen också för bensinen lär ju inte räcka och jag tänker då inte chansa heller, jag har blivit ståendes alldeles FÖR många gånger pga olika problem..Nåväl!



De säger att jag har tur, har jag det?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback