med tårar i ögonen och tysthet i öronen.

Så va man hemma och ensam, jag önskar att de kunde stanna här föralltid. usch, jag saknar dem redan trorts att vi sågs vid 7 i morse.. =( Jag hatar att komma hem till tystnaden, men nu hade jag ju nått att se framemot trors allt, vårat nya tillskott.. Så himla sööt (trots att den nästan är helt naken)..haha, nu ska jag bara be Z:a kolla könet på den lille, men det får ju bli om nån vecka.. Jag sa till F. igår mest på skojj att jag trodde det var kaninunge dags, eftersom att Molly sprang runt med halm i munnen. Och vips, nu ligger det en liten där. De plockar ju även av sig små hårtussar & värmer ungarna med, det låg lite tussar där igår men jag trodde mest det var vinterpälsen som hon hade tappat. Men nu, ligger det hur mkt hår som helst..  haha, va det kan mina små ninisar :)

Väntar på att F. ska komma hit, har knappt umgåts med honom sen i lördags... naaaaaw :(
fast, det gör inge.. han har nog mest tyckt att det varit skönt att fått vara ensam ett tag.. (A)

Igår va vi uppe på middag hos P & A - tack för de. Fick se bebisrummet, åååh va sött.
Snart måste jag ta & köpa ett litet paket åt dem (läs bebisen) men jag hinner.. det är ju ett tag kvar :)


Nääe mina vänner, GLAD PÅSK!

Kommentarer
Sandra

Glad Påsk!Grattis kanin mormor till bäääbisen! ;)



Blogg: http://vastanalantbruk.blogg.se/
2009-04-09 @ 19:45:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback