saker ni kanske skulle förstå om ni bara ville lyssna =/

Jobbat idag vilket gick bra, hemma nu och funderar på vad som händer ikväll. Känner jag mig sugen? nej inte egentligen.. pga en viss anledning.. idag är en sånhär dag som jag vill flytta härifrån. kanske vore det en bra ide?
Jag har få saker egentligen som håller mig kvar, men så länge jag har jobb stannar jag kvar här.
När min syster är här, har jag insett saker & ting.. jag behöver henne i mitt liv, varje dag, hela tiden.
Inte bara henne givetvis utan även mamma, sebastian & simon. jag är vilsen utan er...
När de var här var jag så jävla lycklig, så vill jag ha mitt liv.


jag älskar dig,  kärleken...
det är du som får mitt hjärta att slå det där lilla extra slaget, eller..
- det är nog pga dig som det slår överhuvudtaget..

Kommentarer
Melinda

sötnos <333



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-04-19 @ 22:51:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback