Det okända - Borgvattnets spökprästgård.

Det okända handlade idag om Borgvattnes Spökprästgård, vilket jag tyckte va superintressant eftersom att jag själv sovit där en gång, nåja...det hände väl inte nått speciellt, förutom att vi var dumma nog att spela "anden i glaset"..
Jag har aldrig trott på det där, men nu tvekar jag nog inte en sekund... För de som hände va lite märkligt, jag ska kanske berätta det för er? Marie vet att det var kusligt, för hon satt bredvid mig... minns du Marie?
Ja men iallafall, som ni vet ska man ju ställa frågor i ett glas osv.. Jag hade ställt många frågor och fått lite halvmärkliga svar, men en gång fick jag sån panik-känsla att jag ärligt talat bara mummlade fram nått (för att inte sega ut på tiden så nån skulle bli less) och sen tänkte jag lixom, att detta kan jag inte få ett svar på för jag sa ju lixom ingenting...Men glaset började röra sig, och ett ord började bildas..dock ett kort sådant! Svaret jag fick var iallafall; Va?
Var det bara en tillfällighet eller var det så att någon ifrån andra sidan som faktiskt inte alls hängde med vad jag ville få fram? Ett annat svar vi fick (minns inte vem som frågade) var det som fick oss att tacka för oss och snabbt som attan att packa ihop och gå ut var; Aldrig dödade pojken. Usch! Aldrig mer anden i glaset i ett hemsökt hus.. Inte för min del och säkerligen inte för M. heller.

En annan sak som jag hade glömt, som jag kom på när jag såg det där med att deras GPS hade krånglat.
Bussen vi åkte krånglade också, jag tror faktiskt att det tom var så att bussen la av på väg upp mot huset.

Jag ska lägga in en bild, som jag aldrig lagt in tidigare.. Jag vill bara veta, om ni ser nått konstigt med den bilden.
En del gör de och en del gör det inte... Ni måste kolla noga och kanske tom zooma lite på vissa ställen.






bild på pojken som satt i samma rum där vi spelade...
kan det vara den pojke som någon aldrig dödade?



Jag framför Spökprästgården, hösten 05.

Kommentarer
Linda

Vad är det vissa ser för konstigt på den där bilden? Jag blir ju nyfiken! Jag har kollat på den ett bra tag nu men ser igenting, mer än att jag tycker det är nå konstigt ljus och nån skugga som inte stämmer in riktigt...



Blogg: http://ziquita.blogg.se/
2009-04-15 @ 22:25:23
Anonym

OM JAG KOMMER IHÅG?! Skämtar du?! Nej fy fan säger jag bara, ALDRIG MER!!! Tror du det kändes bra att han sa att han inte skulle välja att sova i Det rummet?! Fattar inte att jag sov där, faktiskt. I det rummet. Vad dum man var..



Min MP3 slutade ju fungera oxå, kommer du ihåg det? Efter typ halva backen så slutade den fungera på vägen hem.. Så sjukt!



Lätt att jag ska sova där igen.. Dock så nära någon annan jag bara kan, helst mellan 2 st och inte i det blå rummet =)



2009-04-15 @ 22:28:00
Petra

haha, det var den gången då Simon ägde dig så jävla håååårt! HAHAHAHAHHAHA "SVART PÅ EN KVART!"



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-04-15 @ 22:53:08
Anonym

Ja verkligen läskigt..

Ja jag ska ledigt sova där igen.. Men jag måste samla mod. I kanske.. 1 år efter det där programmet.. :p Hänger du på när det är dax? =D



2009-04-15 @ 22:54:22
Linda

Bara du lovar att berätta sen så =) Jag är nyfiken nu!



Blogg: http://ziquita.blogg.se/
2009-04-15 @ 23:10:34
Denise

Vad är det konstiga med bilden?



Blogg: http://dandersson.blogg.se/
2009-04-16 @ 17:16:21
Anonym

Pojkens ansikte syns i högra hörnet iaf



2009-04-16 @ 17:52:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback