1a april | ny månad & nya händelser .

Hejhej bloggvärlden.

hade kanske typ, jordens märkligaste & knepigaste dröm inatt.. så jävla stygg men ack så roligt det var (till&från).
haha, jag önskar så hårt att jag kunde skriva den här.. men det kan jag inte, den handlade om nästan allt, haha!
Nåväl, idag ska jag ta mig en promenad ner till pappa & Lotta hade jag tänk och tar jag mig inte dit så ska jag iallafall ner på ica : ) iPoden laddade jag hela natten så nu har jag batterier i den också.. - musikmusik. Härligt!

om någon dag kommer mamma, men tyvärr lät det på henne som om Simon inte skulle följa :'( tråkigt!
jag vill ju ha dem alla här... Men jag får väl prata lite med honom, så han kanske ändrar sig ;-)

Nääe, nu ska jag klä på mig för att sen knata ner på byn, ska träffa Petra ♥ 
Så jag återkommer väl ikväll nångång..^^.


hejhej

Kommentarer
Marie

Hade jag inte ens tänkt på.. Får väl se i morgon då.. :p



Blogg: http://varlensbasta.blogg.se/
2009-04-01 @ 15:41:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback