underbara älskade.

Slutade halv 1 idag och dagen gick bra. INKA va där och sålde kläder och en del blev så glada. - sötnosar allihopa.
Jag skulle inte byta bort mitt jobb för nått i världen, jag har ett värdefullt jobb och jag hjälper andra människor som har det svårt, en del blir så tacksamma för minsta lilla leende och rörelse man gör. Det finns underbara personer som får mig att le av att bara visa sig i jobbets korridorer. Att se lyckan i deras ögon, kan få mina egna att tåras. Det behövs så lite, för att ge såå mycket. Ni kanske inte förstår varför jag känner så, men jag är glad.. 
- att jag har ett jobb att få komma till ibland.

När jag kommer hem möts jag av 3 älsklingar i sovrummet, min sambo och mina djur ;-)
Kollar dagligen på blocket eller på hemnet efter hus, men icke. - jag vill ha ett hus nu, idag!
Älsklingen for nyss hem så jag hamnade här en stund.
I morgon står väckarn, trots en ledig dag på 08:30, för jag ska duscha innan jag klipper mig. - hejdå håret :(
Men det växer väl ut, DOCK ALLDELES för sakta enligt mig. Vill ha Petras hår, det växer fortare än fan själv de.
- tur hon har.


Nääe, mina blå börjar se dubbelt vilket dom bara gör efter några drinkar och av trötthet.. Och eftersom att jag inte druckit nått så chansar jag på att dom är trött - stackars små blå.


Nu kom mammas  "piiiiinduuuus" <--- som jag kallar henne när jag är på damphumör och la sig här hos mig.
Hon vill gosa och jag vill gosa, så jaa... vi ska gosa med varann nu :)

Dagens humör: glad, men lite trött.
Dagens låt: Lars Winnerbäck - I dina ögon
Dagens bild: Liten Torkel som kollar på film :)


Kommentarer
♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Tack, vad söt du är.. Dock svårt att ta komplimanger ;P men ska göra ett försök!



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-09-10 @ 15:56:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback