slocknade efter det förra inlägget, och slog upp mina blå runt 11 igen.

Måste bara, i detta inlägg säga att jag saknar att somna bredvid Fredrik. Han har jobbat natt i 2 veckor nu, och på helgerna har jag jobbat så jag har lagt mig innan honom. : (

Måste bara säga att han är söt, skickade ett sms som löd: du är det bästa jag har.
och eftersom att han är sämst på att svara på sms så trodde jag dock inte att jag skulle få tillbaka nått svar, men det fick jag..och då stod det såhär: det bästa vi har är varandra. - du är sötast F.

Ja, jo appropå ingenting så börjar jag längta tills på fredag.. Ska bli skitkul tycker jag, suprise! =D
Lördagen kommer också bli bra, ska gå runt i min favoritstad med en god vän och massa pengar! ;-)

Ska dock inte köpa så mkt kläder, eftersom att jag ska börja med Herbalife. Vore dumt att slösa pengar på massa kläder, för att sen gå ner i vikt. Ska dock köpa mig skooor.. Får försöka ta det lugnt med alkoholen på fredagkväll, så man inte ligger halva lördagen och så är allt stäng när man precis kommit upp ur sängen... riiigth P?

Nääe ni, nu ska jag faktisk pröva sova igen, börjar halv 8a i morgon.
Ska vara inne på blå, det var en månad sen & lite till.. ;-)


Godnatt på er därute, och sovgott : )

Kommentarer
♥ MAMMA JESSICA [Född 89 och en dotter född 03]

Tack Tack ;D



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-09-19 @ 08:53:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback