Sista dagen i september.

Fasen vad tiden går fort, jag hinner inte ens med. Snart är det jul och sen är vi inne på ett helt nytt år. - please, jag vill inte att det ska gå så fort.  Jag hinner inte ens med vad som händer i mitt  eget liv just nu. Kanske inte för att det händer så mycket men... Mina drömmar växer och växer, snart slänger jag mig på marken och gråter och skriker. - jag vill förfan.
Men när hade jag turen på min sida sist då? Skit.... Ja, idag har jag en dag då jag verkligen tycker att allt är skit och hopplöst och ser ingen mening med nått. - men visst får man känna så ibland ? jag hoppas då de.

Just nu sneglar jag på tv, har nyss duschat. T. och jag pratade om film kväll, får se hur det blir med det, mitt huvud sprängs snart.. F och jag funderade på att springa tillsammans idag, dock har han ont i foten så vi får ta det då foten mår bra igen : ) bra för mig, för idag hade jag inte orkat ändå.. har nog inte kommit ikapp med sömnen sen i helgen ännu.
Tog en huvudvärkstablett nyss och ska krypa ner under täcket tillsammans med Findus. - jag mår illa just nu.

fredrik; me love you.

Kommentarer
Melinda

Allting löser sig vännen <333



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-09-30 @ 22:55:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback