Om jag skulle dö..

Jag har tänkt på en sak, livet kan ta slut vilken sekund som helst. Det är egentligen skrämmande.
Vi behöver inte acceptera det, men lära oss att leva med det.

Jo iallafall, om jag skulle försvinna så skulle säkert det bli funderingar om hur min begravning ska vara, vilka låtar de ska spelas, vilka kläder de ska ha på sig, finns det saker jag vill begravas med osv..

Och därför tänker jag skriva ner de här, så att jag får det bra! :)

Klädsel; Det man vill, jag gillar själv inte att klä upp mig. Valfri klädsel, men helst det vanliga.
Låtar; Ja, nått med Celine Dion, jag älskar hennes låtar. Sen vill jag att Jämtlands sången spelas när alla är på väg ut..
Saker jag vill ha med mig: Jag vill ha ett rosa fotoalbum med mig i min grav, på alla mina vänner och min familj, ifall jag skulle vilja visa någon eller om jag skulle känna mig ensam någon gång. Vill även ha med mig min mobil, så jag kan skicka sms ifall jag skulle få tråkigt. Och min förlovningsring såklart! OCH STUDENTMÖSSAN OCH DE BLÅVITA BANDEN MAN SKREV PÅ NÄR VI GICK UT 9:AN!

Det var iallafall en liten del av de, men vi får hoppas att jag kommer vara minst 80 innan denna dag kommer.

Vissa av er kanske tycker att jag är helt sjuk i huvudet för att jag skrev det här, men jag ser det som naturligt.
Ingen av oss, kan undan komma detta öde. Det är en del av livet, precis som att födas.

Kommentarer
Petra

haha, du är fan i mig speciell!



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-09-11 @ 22:24:28
Jannice

Klart du får den om jag lägger in ett. Just nu håller jag mig låg..

Men vilken fin blogg du har fixat! Är riktigt avis på dig!! Jag skulle vilja kunna sånt där.. Har du några tips?!



Kramen



Blogg: http://jannicejarpe.blogg.se/
2008-09-11 @ 22:40:30
ämma

När jag dör vill jag ha, fyra låtar! :D

elvis presley - you were allways on my mind.

tokio hotel - sacred.

return - sing me a song.

Leann rymes - amazing grace.



Blogg: http://xjigglipuff.blogg.se/
2008-09-20 @ 01:40:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback