Nominerad.



Petra  har nonimerat mig, så jag får väl också nominera min favoritbloggar.

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg
.


Och mina nomineringar är;

Micca; En underbar vän, i hennes blogg skriver hon allt ifrån hur det är att vara mamma till söta Emanuel till att vara "hemmafru" i det lilla Junsele. Den är värd att läsa!

Magda: MIN MAGDA, en söt tös som tyvärr tappat stinget till att blogga.
I bloggen skriver hon om bla dagarna hon försover sig och de kvällar hon festar på ;-)
Me like this girl ;-)

Lillasyster: Min enda lillasyster, skirver endast i bloggen för att hennes lärare vill de.
Här skriver hon allt ifrån de hon försover sig, och vad hon gillar & inte gillar i skolan.
Otfa börjar hennes dag med att jogga till skolan, eftersom att sängen lockar mer än Ribby! ;)
Go girl, you rocks!

Jessica; En tokig dam, som är sambo med min kusin. I hennes blogg finns ALLT.
Tävlingar, bilder, roliga historier och om livet i svampskogen ;-)
Har en extremt charmig dotter på 4a år, Jessica är tjejjen som bevisar att: allt kan gå, bara man vill.


Kattis: Min sköööning. En blogg om hur det är att bo på landet och att vara moster åt ett charmtroll.
Jobbar med denna tös och hon förgyller mina dagar då humöret inte är på topp.


Elin E: Min 4-männing ifrån Huddinge, i hennes blogg skriver hon om hur det är att vänta barn och hur det är att plugga.
Tyvärr ses vi allt för sällan, men via bloggen kan jag hålla mig upprättad om vad som händer i hennes händelserika liv som fru Mikalides ;-)


Melinda; min nyfunna lilla vän ifrån Uppsala.
I hennes blogg kan man läsa allt ifrån hur det går att passa Ozzy, till att vänta på att jobbet ringer och livet i allmänhet.
Reed, you will meet a wounderful girl.


Kommentarer
♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

haha näe absolut inte, det är bara nånting folk har fått för sig ;D

haha tokig den var bra ;P finns fler än du som tcker jag är det;D Det andra var fint skrivet =) Tack :D



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-09-12 @ 22:56:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback