mycket att göra.

I morgon är det en ny dag med nya händelser och denna dag kommer aldrig åter.

I morgon har jag lite saker att göra, detta står med på min "att göra lista";

Klippa mig klockan 10:00
Bostadsförmedlingen
Arbetsförmedlingen
Ringa kvinnokliniken i stan
Hjälpa farmor att städa
Städa lägenheten
Tvätta

Och det lär väl dyka upp lite till!

Ska lägga mig ner och kolla på; PS. I love you.
Eftersom att det troligtvis inte är en film som Fredrik vill se,
så då passar jag väl på medans jag är ensam hemma ;-)

Suck, verkar som om det blir 2 avsnitt av SATC först.
menmen, jag är ledig i morgon så!

Den 29/9 börjar jag mitt nya liv, med Herbalife.
- någon som kan säga något gott om det?


Godnatt / m.


Kommentarer
♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Du får visa en bild sen på håret ;D

Jag ska klippa mig nästa vecka men vet inte alls hur jag ska klippa mig! :S



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-09-11 @ 11:31:03
Melinda

mkt o göra för dig :) lycka till med allt <333



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-09-11 @ 14:01:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback