lägenhet.

I morse ringde väckarn klockan 07:00, och jag snoozade fram till 20 över 7.
Klev upp och gjorde mig klar, fick upp Fredrik ur sängen och vi for ner till Skalgränd.

Av min besvikelse så har kommun tagit bort badkaren ifrån lägenheterna längst ner bara för att gamlingarna inte vill ha badkar, men jag VILL ha badkar och inte fan kommer dom sätta in ett bara för att JAG vill de? - nääe, här måste man vara gammal för att få sin vilja igenom.

Men bortsett ifrån badkaren, vad tyckte jag då? Att den första lägenheten inte tilltalade mig alls, och att den andra va skitsnygg och fräsch (tror dock att någon redan ska få den). Då kommer vi till det här igen, vad är viktigast?
att katterna kan få gå ut eller att jag får ett badkar? - att katterna kan gå ut naturligtvis.
Men vad säger då kommun, jo.. att alla katter ska hållas inne.
Verkar som om jag blir kvar här uppe ett tag till, även fast jag verkligen inte vill bo här uppe.
Får åka ner på kommun senare eller till veckan och kolla lite mera vad som finns.
Ska snacka ihop mig med min älskade och så får vi se sen vad som händer ;-)

Tack för mig !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback