jobb,jobb, jobb!

Äntligen hemma efter ännu en dag på jobbet. Tänk att det alltid händer nått kul på Nipis :D
Jag vill bara säga att, fyfan vad jag diggar Z ibland, haha!
Och ELIN G, HAHAHAHAH! Va ute med henne idag och hennes störtsköna kommentar; "haru lagt håret på hyllan" ?
Så jävla kul de va..

Ska duscha alldeles strax, tänke bara skriva lite här först och nu har jag gjort det ;-)

Mina jobbtider:
Lördag: 07-12 & 15:30 - 20:30
Söndag: 07:30 - 16:30
Måndag: 07-15:30
Tisdag: 07-16:30

Sen vare slut på jobb dagar, GIVE ME MOORE!


Ska försöka få gubben att vi ska köpa lite gurka och dipp senet är ju; min stora kärlek på tv ikväll..

Ska gå nu, mina djur gillar inte att jag sitter här nu :D..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback