Jag skriver väl igen då..

Älsklingen är här nu, vi har nyss fikat och ska snart lägga oss för att kolla på film.
åh, vad jag längtar tills på fredag, det är sjukt.
Fast mest tills på lördag då jag & flingan ska shoppa loss i min favoitstad.
En heldag, med bara massa mys, shopping, fika och kanske kina och bio ?
Ska försöka få med min systeryster också, men hon är så tråkig ibland.
Hon kommer nog bara sucka och fara hem.. ämma, jag känner dig :(

Guud vad jag saknar Sebastian, jag vill bara ha honom i min famn hela helgen..
Jag skulle kunna ta med honom hem, det ska bli såå kul att träffa honom igen.
Va ju som sagt 8 månader sen :( och under den tiden har han hunnit fylla 7 år : )
- min storkille.
Det gör så ont, att det går så lång tid mellan varje gång vi ses, kan ni tänka er?
Ha en lillebror på ca 52 mils avstånd, och nästan aldrig kunna hålla om honom tills han somnar.
Jag har missat hela Emma & Simons uppväxt också, bara det gör lika ont.
Jag har varken råd eller tid att komma ner så ofta som jag vill, men nu i helgen ska jag mysa med er allihopa.
åååh, vill ha er hos mig hela tiden.

Nu äre min tur att duscha, om det finns nå varmvatten kvar vill säga.
För nån har stått där i ungefär typ 20 minuter!


Nu säger mia; go´natt

Kommentarer
♥ MAMMA JESSICA [Född 89 och en dotter född 03]

Det tog bara 3 dagar :)



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-09-22 @ 08:31:44
Anonym

Hahaha, nej men Mia, var inte sån nu! :D Klart jag följer med på bio om du ska med. Jisses, jag ska fan ta vara på varje jävla minut med dig.. :)))<333

Puss, älskar dig mer än allt. Plus Caroline dårå, men ah.. Poängen var att jag älskar dig.. :)



2008-09-22 @ 14:49:46
Petra

FAAN VA JAG LÄNGTAAAAAAAAAAR!



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-09-22 @ 22:30:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback