jag är stolt.

över att vara storasyster till en sån vacker tös, som fick namnet emma.
Jag kommer alltid att finnas här för dig, lyssna på dig och ge dig mina bästa råd.
Min uppgift som stora-syster, är att lysa upp dina vägar, ge dig trygghet, hjälpa och stötta dig genom livet.
 - jag finns här, hela tiden.
Det gör ont att ha dig på så många mils avstånd, mitt hjärta saknar en del.
Jag hoppas att vi en vacker dag bor grannar , så lilla-syster kan bjuda mig på fika ;)
Du har blivit såå stor, jag minns som om det va igår, jag höll dig i min famn och var världens lyckligaste stora-syster.
När jag tänker på filmen som mamma spelat in, när jag håller dig i famnen så försiktigt och när jag håller i dig och du suger så sött på min lilla näsa =D, känner jag sån otrolig lycka.
 Tack för att du, är du och att jag får vara en del utav dig och ditt liv.



I love you until the end^.




Kommentarer
bumbi

haha satan själv!



2008-09-16 @ 17:08:05
Mia

Bumbi, du ska vara snäll...



Blogg: http://marialinden.blogg.se/
2008-09-16 @ 17:20:32
bumbi

okej då.. haha.. hobby djävul



2008-09-17 @ 00:09:48
ämma

Hahaha, skenet bedrar alltså.. ;)

Jag är inte lika stöddig som jag ser ut att vara.. =D



Blogg: http://xjigglipuff.blogg.se/
2008-09-20 @ 01:33:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback