idol, haha!

Än så länge har jag ingen favorit, men det hinns väl ;) men en del pinsamma människor har iallafall dykt upp.
Angående den nya juryn så har jag inget att säga, den gamla är ändå  bäst tycker jag.

ska slänga in en tvätt maskin nu och städa undan lite.

Hoppas, hoppas, hoppas att lägenheten är i fint skick.
Jag är less på Gulldalen, och känner jag mig själv rätt så är jag nog borta ifån Skalgränd efter ett tag också (A)
Jag gillar att variera lite, det är mysigt att flytta. ;-)
Nääe, men nästa gång blir det nog till ett hus med kärleken men som sagt, det kan ju ta några år.
Just nu vill jag bara ha det rymligt och ett badkar, sen är jag nöjd.. - kommer dock sakna tvättmaskin & tummlarn =/

äh, vi får se vad som händer ;-)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback