Hemma efter en stunds bilåkning & smygande.

Jaao, min kära vän fick för sig att hon ville åka lite bil och umsåg, sisådär runt 12 då, och snäll som man är så klädde jag på mig och for :) Nyss hemkommen faktiskt, kul att få surra av sig ibland.

Kom hem, såg en dock inte lika kul grej, Magda har fått jobb i Norge... OKEJ MITT LIV HAR RASAT LITE TILL NU VA!
- tack för det Magdalena Larsson. Okej, jag vet att jag borde vara glad för din skull, men jag då? Ska du bara lämna mig och mina bekymmer här i Sverige, hade du tänk så? - elakt.
Som straff ska jag lägga in den fulaste bilden på dig som jag har här i bloggen...



okej, måste lägga in den sötaste också.. Charmtrollen! :)




Angående mina kläder, de första 2 är köpta ifrån haléns, och den längt ner ifrån h&m.
Så nu vet ni det ;-)


Nääe, det blev en sen kväll för mig som ska upp & jobba..
Fast det är inge synd om mig, börjar ju klockan 10.

Pussar ifrån mig.

Kommentarer
Magda

Jo men det där tackar jag för, såå kul att vakna efter att ha försovit sig och se den där smikrande bilden (och ja, känn sig stolt eftersom jag gick in å kika i din blogg direkt då ja vaknade). Ska kika på den där tröjja på stan idag somn var ifrån HM:) Och på tal om sömn, tack för att du väckte mig i natt. Det var uppskattat!!!!!! :P.



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2008-09-18 @ 13:18:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback