Hammarstrand VS Stockholm

Fredagen började med att vi steg upp runt kvart i 6, gjorde oss i ordning och for och hämtade Petra.
Åkte till Sundsvall, för bussen gick 8. Åkte heeeela långa vägen i denna jävla buss.
Kommer ner runt halv 1, Petra och jag gick på stan i hopp om att hitta nått till mamms, dock med dåligt resultat.
For mot Västerhaninge runt 15, mötte upp Emma & Carro och for mot Nynäs för att Emma skulle ta hål i tungan.
Kom hem till Chrilla & Laijla (min morbror och hans fru och mina 2 kusiner, carro tillhör den familjen) som bor på gården bredvid min mamma. (ja, vi höll på att bli upptäckta 2 ggr av mamma ja). Duschade och gjorde oss fina och tog en cider.
Knatade över till mamma vid 20 snåret (mamma visste inget) mötte kusinen vid utgången, synd att hon for. =/
Gick upp, och det stod folk utanför mamma och mamma stod i dörröppningen... Mamma kände inte igen mig till en början, med Petra kände hon igen...till en början trodde mamma vi gått fel.
Mamma blev såååå glad att vi kom, stod till en början bara & tittade chockat på oss.
Vi kom in, träffade sååå mkt folk och släktingar sååå kul.
Fick smörgåstårta och korv med bröd, det va så gott.
Runt halv 12, 12 så drog de flesta mot "Ribbypizzan" (en krog) så vi hänkade på...
Pernilla, Jag, Petra, Mamma och Timo satt i bagageluckan på väg dit, skiiiiittrångt va det!

Vid halv 3 fick vi med mamma hem, Malin hänkade på också.
Alltså, jag bara älskade Malin :D.. Så sjukt söt&go tjej, haha.
Mamma skulle till en kompis, och ville inte att hon skulle dit själv onykter så vi hängde med.. trots hennes protester ;)
Och det var nog jävligt tur, haha! Mamma gick rätt in i en lycktstolpe, HAHHAHAH! såg jävligt kul ut..
Malin bor mitt emot mamma så vi hade sällskap hem allilhopa efter vi dumpat mamma där...
Kommer hem och Timo är där.. Vilket innebar att vi låg och surra till kvart i 4:a ungefär.. (Timo är min mosters sambo) som jag för övrigt inte träffat på flera år. - så kul och han är sååå rå! =D
(Ulle, är också en sån jävla stjärna, sååå cooooooool (kan bero på att hon är född i Östersund?)

Också blev det lördag: Petra och jag klev upp och gjorde oss klar och for mot stan. Hade en heldag och åt gott och shoppade. Hemma runt 7, skjutsade hem Timo och hämtade Sebastian hos Janne. MIN ÄLSKADE LILLEBROR!!
Va mest hemma och hade myspys ;)
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, VET NI?? vi skulle in på Derby affären, och gissa vad? :D
3 spelare ifrån AIK VA DÄR OCH MAN FICK AUTOGRAFER...GLAAAAAAAAAAAD :D
Köpte en fotboll dom fick skriva på..


Söndag: Mamma skjutsade oss till bussen runt 12 och innan gick vi på stan och fikade : ) min sööta mamma.
Hemma nu och ja... jag vill tillbaka dit. Jag vill fan de..


Några roliga repliker under helgen.
"åh, nu fes jag"
"aha, ska du spara så du kan dela med dig till roffe"
"ska vi hånglas"
"fan, jag ville verkligen se den där filmen"
"nu har jag gått genom hela västerhaninge, så nu vill jag fan träffa den där roffe"
"fan jag måste skita"

- inge kul tycker ni säkert? men det va det.. visst Petra? : )

Nu lite bilder:


- kommer mera då jag fått några av Petra : )




Svartvitt: 29/1 - 08, färg: 26/9 - 08

Insåg att jag blivit rundare, sköönt att jag ska börja med Herbalife i morgon!

Kommentarer
Melinda

Va kul att du har haft det bra :) du får komma ner hit flera gånger ! och så söta bilder :) <333



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-09-28 @ 23:01:59
Petra

HAHA DE HAR VARIT SÅ JÄVLa KUUUUULLLL!!!!!!! Vill ha bilderna på dig och mig som du tagit!



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-09-29 @ 12:37:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback