godmorgon

Slog upp mina blå för en liten stund sen.
Vaknade dock 6 i morse när min lilla idiot till katt rev ner en ljusstake i glas över hela vardagsrummet.. SUCK!
Hon får bara damp på nätterna nu för tiden.. Tina , vart kommer katten ifrån.....egentligen?! : )

Fredrik kom hit med en ryggsäck, som jag ska packa i. Skulle kunna kliva upp & packa redan nu - så mkt längtar jag.
I morgon kommer det bli en bra dag, ska dock inte fixa med iPoden för sist jag gjorde det före en resa...så,
- var den tom när jag satt på bussen. ibland är jag så jävla sämst =D. Efter 2 år tycker jag att jag borde ha fått lite humm om hur den funkar, men neeej? efter 4 timmar så är det fortfarande bara ren jävla tur...eller ? :P

Vad ska med i väskan då? Joo följande..
MIN ROSA iPOD
handduk
Schampoo & balsam
Smink
Underkläder
Kläder tills i morgon kväll
Kläder tills på lördag
Skor
Och min plånbok ;-)

Saker som ska köpas på lördag är följande:
Underkläder
En ny väska
En ny plånbok
Mössa & vantar
Ny neccisär (ursäkta min stavning)
Nya hörlurar till min iPod
och nytt smink ;-)
- och såklart god mat och en kall öl.
Puss&kram

Kommentarer
Melinda

DET LÅTER NAJS :D <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-09-25 @ 12:45:04
ämma

Pussen! :D



Blogg: http://xjigglipuff.blogg.se/
2008-09-25 @ 16:49:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback