en hektisk kväll på jobbet

Stress, stress och åter stress.
Det känns som om jag bara stressat mig igenom hela kvällen på jobbet och samtidigt känns det som om jag inte gjort ett skit ikväll. Aja, vad gör man? Hoppas det går bra i morgon, men det göre nog för jag får jobba med K då :)

Fick biljetterna till Terry Evans storseans idag, ska bli spännande. - jag gillar ju Terry och "de okända"

Kollar på; The perfect man på 3:an just nu, den är ganska bra tycker jag.
Kanske för att lillasystern i filmen är så sjuk söt när hon dansar? :)

Ja, inget samtal ifrån bostadsförmedlingen idag så jag får väl ringa dit i morgon på lunchen!
Vill verkligen ha den där lägenheten på 7b, har dock inte tittat på den men läget är ju bara så perfekt.
För då kan mina katter gå ut också, men med min vanliga jävla otur så lär den väl vara sunkig eller uthyrd =/

sitter och funderar lite, nästa lön ska gå åt att handla heminrednings saker till lägenheten..


Jag saknar familjen i sthlm, va 7 månader jag träffade dem sist (utom emma då som va hos mig en vecka i sommras)
Usch, men mest av allt saknar jag min Sebastian, mitt hjärta värker.


Kommentarer
Melinda

men kom ner hit snart då vännen ? ^^ <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-09-02 @ 22:13:31
Linda

Terry Evans är apbra! :) Har varit på en seans med han jag också -väl värt pengarna! :)



Blogg: http://ziquita.blogg.se/
2008-09-03 @ 08:22:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback