en härlig höst dag, blev mer som en vårdag.

Sol och varmt ute, härligt - me like.
Vädret ändras tydligen snabbt i år, jag som tog in mina blommor för att de höll på att typ frysa ihjäl förra veckan.
Kanske lika bra & sätta ut dem igen nu, så det får lite sol? - iallafall min änglatrumpet. 
nån som vet hur man förvarar dem på vintern?

Jobbet ringde, 10:32 för att vara exakt... Jobbar kvällen med Petra ikväll på blå.. - så nu kan vi surra massa.
Jobbar även i morgon, 7-16:30 på röd och då har jag Katarina att surra med. - That's nice.

funderar på att låsa upp bloggen igen, men vi får se.


Kommentarer
Marie

Ställ änglatrumpeten i en garderob eller någonstans svalt och mörkt. vattna den sparsamt så ska du se att den överlever till n ästa sommar.. det är iaf vad jag fått höra.. men sen om det stämmer det vet jag inte.. :P



Blogg: http://varlensbasta.blogg.se/
2008-09-23 @ 12:08:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback