den hemskaste drömmen i mitt liv

Måste bara berätta om den hemskaste dröm jag haft, drömde den i natt.

Jag hade fått ett nytt jobb på nå typ psyk eller nått, alla hade egna rum (det såg precis ut som på Nipängen)
Iallafall, så gick jag förbi ett rum som det stod Micke på, och så tänkte jag väl inte mer på de sen.
Satt i peronal rummet, då en dam plötsligt sa; Heter du också Lindén - Gradin, det gör en kille vi har här också, är ni släkt eller? Jag svarar; det tror jag inte, det är första gången jag är här (minns inte vart jobbet låg)
hon sa; okej, han heter Micke och är född 88:a, är inte du också det? Jag blev stel av skräck och började gråta.
Kunde det vara sant, fanns mitt enda riktiga syskon i livet utan att jag visste om det?
Jag berättade att jag haft en tvilling som hette Mikael som som jag trodde hade dött efter 2 månader, osv.
allting stämde, hans personnummer och mamma & pappas namn fanns med. - men ingen visste att han fanns där.
Ingen hade någonson varit där på 20 år..HEMSKT!

Iallafall så vet jag inte vad han har för fel, han va iallafall säng liggandes och jag går in men vänder i dörren då jag får se honom, jag ber någon personal gå in och förklara för honom, att jag äntligen är här.
Han är helt borta, men han är vaken. Jag tar mod till mig och går in, han va vacker.. Han hade en vit t-shirt och ett par ljusa jeans och var lång & smal... min älskade fina bror. De sa att vi var lika, iallafall så hade vi lika dana kinder *haha*
Han vaknade upp , tog min hand och höll om mig. Jag grät, han grät, vi grät tillsammans <3.

Helt plötsligt klev han upp, och ville följa med mig hem. - klart han fick de.
Jag fick äntligen träffa honom igen.. tog med honom hem till Hammarstrand och visade upp min vackra bror för mina vänner och familjen. JAG VAR SÅ LYCKLIG! - tyvärr vaknade jag senare och Micke befinner sig som vanligt miljoners mil ifrån mig.



Dock en dålig bild, men min mobil camera va kass.
- hoppas vi ses en dag, jag saknar dig Micke. Puss / lillasyster Mia

Kommentarer
Petra

Haha ja kanske :D



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-09-13 @ 13:30:36
♥ Mamma Jessica [ 18 år och mamma till Emilia 4 år]

Verkligen supertråkigt! huvva..



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-09-13 @ 21:16:42
♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Det gör jag med ;D det ser mycket mycket bättre ut!



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-09-13 @ 21:50:34
sandra

kram



Blogg: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
2008-09-14 @ 16:02:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback