äntligen!

Fick ett brev på posten idag, angående det här med parkeringsplatser.
Det ÄR förbjudet att parkera utanför husen, man måste alltså parkera på gästparkeringen.
JAAAAAAAAAAAAAA, ÄÄÄÄÄNTTTTTTTTTLIIIIIIIIIGGGGGGGGGEEEEEEEEEEN!
Jag stör mig så sjukt på alla bilar som åker upp & ner här dag som natt..
Speciellt på nättera då jag sover och vaknar av det, tack hyresgästadministrationen för det.
Och om dom fortsätter att parkera så, kan det leda till uppsägning av hyreskontrakt. - BRA!

Vi parkerar sällan så, men när vi gör det så är det i kanske 10 minuter och det är skillnad.
För jag/vi bor längst ner så vi åker inte förbi någon annans dörr eller fönster då..
Men jag gillar själv inte att stå där, så! UPP MED BOMMARNA IGEN!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback