ämma&maria lindén

Den 1:a augusti 1994, tog dom mitt hjärta med storm.
Då föddes dem, mina första syskon Tvillingarna Emma&Simon.
(har tyvärr inget kort på mig & Simon men fixar det under helgen)

Såhär såg systrana lindén ut i januari - 08
Det kommer en nyare bild på söndag, ska försöka få en bild på oss.
Och speciellt på oss allihopa, mina älskade syskon <3
Tyvärr så är jag & emma inte så lika på detta kort..=/
Det ska vara ögonen då, men i verkligenheten är inte ens de lika..
 
Jag längtar så sjukt tills jag får träffa denna pärla igen, hon gör mig hel och lycklig. Det gör så ont att inte ha henne vid min sida varje dag.
 Maria Therése Lilian hjärta Emma Helena Ingeborg.
(haha, Lilian & Ingeborg har vi fått efter våran mormor)
ganska sött va? ;-) tack gode god (& mamma) att jag inte fick heta Ingeborg... HAHA. EMMA ÄR SÖTAST :D

Undrar hur det blir i morron, om Emma tar hål eller inte.
Då ska jag banne mig också göra det, kanske! :-)
Btw, min mamma har tagit hål i läppen.
Precis som mig... säkert nån 40-årskirs.
- men det är lungt, det går nog över. haha!


jag älskar min lillasyster^




I morgon Emma, får jag äntligen ha dig i min famn igen.

Kommentarer
Melinda

gulligt skrivet ^^

och snygg header :D <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-09-25 @ 14:29:58
ämma

Jag sitter här och bara är helt.. HYPERT GLAD! Imorgon, Imorgon, Imorgon! GAAAAAAAAAAAH.. FUCK VAD JAG SAKNAR DIG! =DDDD

Pussen då! :DDDDD<333333



Blogg: http://xjigglipuff.blogg.se/
2008-09-25 @ 16:51:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback