Utmanad

...........av Kattis.

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag är mörkrädd (går helst inte ut själv när det är mörkt ute, okej. till bilen kan jag gå, men ICKE längre)
2. Jag är svartsjuk, men jobbar på att få bort de.
3. Jag gillar mitt jobb, och de flesta arbetskamraterna också :)
4. Jag är ganska duktig på att prata, haha.
5. Jag hatar att öppna paket då folk tittar på.
6. Jag vet redan vad mina barn ska heta.
7. Jag gillar inte att gå på stan om det är mycket folk, tror alltid att folk pratar om mig.


Utmanar alla som vill :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback