usch vilken tråkig höst-dag.

Jag & älsklingen tog sovmorgon idag, vaknade runt 12. - mysigt.
Städade bilen lite, och satte in klädseln bak. Så nu är den finfin igen :) - jag gillar min bil.
Snart äre dags för jobb, 17:30 börjar jag på extra turen på blå. Ska åka ut, vilket jag tycker är sköönt & roligt.
Dock så ska jag inte till min favorit-tant för hon hade besök hemma idag..¨kul för henne, trist för mig.

Nu ska jag bara göra en shake som jag kan ta med mig till jobbet, och en vattenflaska.
- men jag känner mig inte annorlunda, jag får väl ge det ett tag. allt kan inte hända på en gång..
även om jag nu vill att det ska göra det ;-)


har inte tid att sitta här mera nu, vi hörs!


Kommentarer
Melinda

SAKNARDIG <333



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-10-04 @ 21:45:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback