suck.

Klokan 05:45 ringer min väckarklocka, öppnar mina ögon och kan knappt svälja eller prata.
Förkylningen är tillbaka IGEN, suck. Får tag på damerna som jobbat natten & sjukanmäler mig idag.
Vid 12 känner jag mig mycket bättre, och meddelar röd att jag ska jobba i morgon.. NU small det till igen,
och jag kan seriöst inte prata, låter som en jävla robbot.. Ja, jag får väl se vad som händer i morgon.
Men jag vill jobba iallafall..Ska kura ner mig med te och nyponsoppa ikväll tror jag :)

På söndag äker jag eventuellt till mamma, och blir där några dagar. Bra va Melinda? SHOPPA I STHLM TSM KANSKE? =D

Kommentarer
Melinda ♥

Im loving it ffs :D <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-10-27 @ 17:26:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback