jag måste bara

få skriva om det här med Gina Tricot innan jag exploderar.

Varför jag är så glad över att den har öppnat, är väl egentligen en självklarhet?
Jag har 10 mil till närmsta butik, och det är i Sundsvall. Tror in på fullaste allvar att jag åker dit enbart för att kolla på GT kläder en lördag och sen komma dit och inte hitta nått? - nääe, inte direkt. 
Därför kan jag kolla i lugn och ro nu, och kolla om jag hittar något och beställa utan att det kostar mig massa bensin att åka ner till Sundsvall för att sen kanske komma dit och inte hitta något?
Jag skrev att jag kommer bli fattig, men jag blir lika fattig när jag går in i en GT butik oxå..
Jag tycker att GT kläder är fina, okej en del säger att det är dålig kvalite men och? Det är fina och inte alls dyra.
Jag peronligen har aldrig haft nån tröja mm med dålig kvalité därifrån, men det har jag ifån H&M, så där handlar jag nästan aldrig. Ja, och självklart skulle jag bli minst lika glad om jag gillade H&M kläder och att dem öppnade en online shop (vet att det redan finns).. Eftersom att jag inte kommer iväg till en storstad så ofta som vissa av er kanske gör.

Tycker ni att det är fel, att man nu äntligen kan shoppa hemma och spara lite bensin pengar?
Självklart kommer jag fortsätta gå in på GT nästa gång jag ser ett, men när det är...vet man aldrig!


håller någon med mig?

Kommentarer
Petra

Visst, kanske lite kass kvarlite. Men, helldre att jag köper mig typ 5 snygga tröjer för ett rimligt pris, än att jag köper 1 endaste liten tröja för de dubbla priset. Och by the way, alla kläder kan gå sönder, trots kvaliten. Beror ju faktiskt på vad fan man gör!



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-10-22 @ 15:11:32
M.

Ja men visst! Varför inte låta alla som är glada över att dom har öppnat webshop vara det?

Skit samma om det är en hysteri eller inte..

Jag har 20 mil till närmaste (vet ej om dom har GT i Övik dock) och där sparar jag en massa pengar på att dom har webshoppen!



Skit samma om dom kanske har dålig kvalité, men inget av mina plagg har gått sönder som jag har köpt där. Bara legginsen, men vilka gör inte det?



Näe. LÅT OSS VARA GLADA FFS!

Förstår inte problemet med att man är glad över det?

Gör du?



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2008-10-22 @ 15:42:33
Paulin

Jag håller fullständigt med dig :) Jag tycker också att Gina har jättemycket fina kläder, och som sagt, är väl bättre att kunna sitta hemma och beställa dem än behöva åka dit? :) Haha, de som retar sig på att andra tycker det är kul att de har öppnat en webshop måste ha lite att göra...;)



Blogg: http://pauerlajn.blogg.se/
2008-10-22 @ 15:42:44
My

Bra att det finns möjligheter för dem som har långt till närmaste butik. Alla bor vi inte mitt i smeten heller - och kanske vill shoppa i lugn och ro :)



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-10-22 @ 18:09:00
Denise

Andades du nånting under tiden du skrev det där inlägget? :) Jag skulle gissa på "nej". :D Jag har aldrig handlat på den affären, men jag fattar vad du menar med nätet.. Vi bor ju för faan på landet! Den som inte hajat det kan ju gå och lägga sig under sängen eller nånting. Vi ses :)



Blogg: http://dandersson.blogg.se/
2008-10-22 @ 21:01:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback