en del av mitt liv i ord & bilder.

Hej, Maria heter jag och är 20 år.



Jag föddes tillsammans med en tvillingbror i Nacka, som fick namnet Mikael.
 Dock bestämde han sig för att återvända till himlen efter endast 2 månader och 5 dagar här  hos oss.



Jag har en mamma som heter Lotta & en pappa som heter Magnus.
Mamma bor i Sthlm och pappa i Hammarstrand.
(Som för övrigt inte är tillsammans..)



Idag har jag 4a syskon, dock inte hela.
Längst upp vid skylten står lillebror Linus som är 14 år och som är mitt enda syskon på pappas sida.
Från vänster står tvillingarna Simon & Emma, som också är 14 år.
Och längst ut till höger står min lillebror Sebastian som är 7 år, alla 3 på mammas sida.
- lyckan är för mig total.




I 7:an träffade jag min blivande "bestfriend", Petra.  haha =D
Vi har snart gjort allt tillsammans, jag jag tycker faktiskt väldigt mycket om henne.
Trors att hon va roligare under högstadiet, haha ;)




2007, tog jag studenten och körkort.



Jag bor i egen lägenhet sen juli - 07.
Och har 3 fina katter.



Under alla mina år, har jag kysst många svin i hopp om att hitta min prins.
den 27 augusti 05 hittade jag honom..
1 September 05 blev vi tillsammans, och förlovade oss den 1 september 08.



Allt för mig.. hejdå! =)

Kommentarer
My

Vad roligt att få veta lite mer om dig, tjejen :)



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-10-22 @ 18:07:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback