Mia är den absolut bästa <3

Hallåhallå, här är då den omtalade (?) Melinda ! Smög mig in här och tänkte nu skriva lite gos om Mia ^^ <3



Miamaria, finns mkt & säga om henne, bland annat att hon är en av de mest underbara personerna jag någonsin har pratat med i hela mitt liv. Hennes sätt att tänka, mitt sätt att tänka, de är så sjuuk lika, nästan så det blir lite läskigt ibland :) Men det är kul, de är kul att känna att man faktiskt har en själsfrände där ute, i detta fallet i just Hammarstrand. Det är synd att hon bor ganska långt ifrån mig, men några mil kan väl inte hindra ? Never. Tur att hon har sin lilla mamsis här i Sthlm :) Mia är en omtänksam och söt tjej, väääldigt rar, och om man får äran att umgås med henne, och bli hennes vän, så ska man verkligen inte sumpa chansen, då får man ångra sig i resten av sitt liv. Jag menar det. Den dagen vi ses, så veeet jag att jag kommer vara en av de gladaste personerna i hela världen ! Att få umgås me en sån fin tjej, som har såå kloka värderingar, jo, hon är faktiskt väldigt klok Miamaria :) Den dagen vi ses, ska vi skratta ihjäl oss, det vet jag. Den dagen vi ses, ska vi prataprataprata som om vi inte gjort nå annat. Vi ska prata tills vi inte kan prata mer. Men det hindrar inte oss.

Mia, ville bara försöka förklara, som jag inte är såå bra på i ord, att du är faktiskt en av de mest meningsfullaste personerna i hela mitt liv. Under denna korta tid har vi stöttat varandra, tröstat varandra och skrattat :) iaf mest jag, åt dina kommentarer på msn ;) haha. Helt klockrena, helt underbara, precis som dig Mia <3

Kärlek till dig, i all oändlighet <3
Tillsammans är vi, som du skrev; OSLAGBARA :) <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback