men godmorgon i stugan.

Fyfan säger jag bara, att jag alltid är så jävla morgon trött ? trots att jag la mig rätt tidigt igår...

Ska snart slänga i min frukost och sen fara hem till J. och sen bege oss mot Östersund.
Jag ska faktiskt shoppa lite medans hon opererar sig, stackarn. =(
Ska kolla efter en ny vinterjacka, och kanske en ny mössa (en ljus mössa, har bara svara, trist)
I helgen vet jag inte vad som händer, händer det inget så far jag nog hem till Jenny, får väl försöka flirta med Denise att jag får åka med henne dit ;-) så jag hittar och så menar ja.. haha.

I helgen tänker jag då f*n vara ledig, har ju jobbat alla helger utom 1 sen siata helgen i augusti.. - fritid, tack!
Jaaa, och det värsta är att jag inte kan säga nej heller.. Och det är säkert det ni vet, va? =D haha.



Slänger upp en bild på 3 katter, dock bara han längst till höger som är normal..
han skulle inte ens göra en fluga förnäm...

Kommentarer
Denise

Klart du ska med =D Du kan komma till mig på Hallvägen innan så går vi tillsammans bort till J :P



Blogg: http://dandersson.blogg.se/
2008-10-30 @ 18:42:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback