Kärleken är..


Snart bara en timme tills F. är hemma hos mig.
Vi ska väl kika på någon film medas vi ligger i sängen & myser.
Jag är så glad att jag har denna man i mitt liv och jag kan inte tänka på hur
mitt liv skulle se ut utan honom. I 3 år och 1,5 månad har vi hållit ihop. 
Nu hoppas jag bara att vi får fortsätta vårat liv tillsammans och öka på dessa 3 år till många
många fler. Men med den kärleken, den känslan blir det nog inga problem.
Visst har man sina svackor, men det tror jag de flesta har. - eller har jag fel?
Jag älskar dig, min fina fina man.



Kommentarer
My

Svackor har vi alla - och skulle vi inte ha dem, skulle det inte vara ett bra förhållande, tror jag. Förhållanden utvecklas ju allt eftersom..



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-10-17 @ 09:24:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback