jobb,girls from the city, en ny bebis, sallad, terry,födelsedagssång och en gammal faster.

Idag har schemat varit fullbokat ända till nu, klockan ringde 06:00 och jag orkade inte kliva upp, har blivit dålig sömn nu i helgen så jag sov till kvart i 7. Hade tänk börja klockan 7 idag, men eftersom att jag jobbade te halv 9 igår så tog jag & började halv 8 : ) - ni som jobbar på nipis fattar det där. Jobbade till halv 5, skyndade mig hem och slängde mig i duschen eftersom vi hade bestämmt med Clara, Marie och Linn att vi skulle käka runt kvart över 5. Petra kom upp och hämtade mig och vi for ner på kaffestugan, beställde en sallad som gick ner rätt så fort.
Gick mot centrum runt 10 i 6, tog plats och surrade. Terry va strålande även denna gång - vad tycke ni andra som va där? När allt var slut, så va det några som tyckre vi skulle sjunga för Terry eftersom att han snart fyller år, så då gjorde vi det med ;-). Elin E ringer och berättar att hon nu blivit mamma, till en liten Elias...- GRATTIS =D... Kommer hem, slår på datorn och ser att jag fått en ny vän på det omtalade facebook.. Vilken chock säger jag, mammas faster Lena på typ 62 år. Visste knappt att mamma hade en faster..- men roligt, tack för det Lena.

Nu har jag väl inge mer att skriva, än att jag saknar min man (:


Kommentarer
Melinda

Fullspäckad dag :) <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-10-22 @ 10:58:37
♥ MAMMA JESSICA

Jag vilel också på Terry igår:/ jag visste inte ens om det..



Blogg: http://jyees89.blogg.se/
2008-10-22 @ 11:01:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback