- sometimes .

Jag kollar på idol nu och faktiskt gillar jag ingen av dem i år riktigt, men det kanske ändras med tiden.
Nu är det iallafall Oskyldigt dömd,-  me like that. Shakade min sista shake för 30 min sen, och vet ni... I morse visade min våg -1.1 kg. Hoppas det stämmer då, för då är det ju på väg åt rätt håll. : ) Jag ska verkligen kämpa för det här, i morgon blire eventuellt träning på jobbet, om jag orkar vill säga. Jobbar 12:30 - 20:30 på röd i morron..
Mitt huvud värker varenda jävla dag, kanske dags att kolla synen eller om man åkt på migrän? - suck för båda!
Älsklingen jobbar natt denna vecka, ensamt för mig kan jag lova. - jag hatar att sova ensam =(.
Vad jag vill flytta, helst idag. Inge svar ifrån Sthlm ännu, synd. När jag äntligen tagis steget till att söka jobb där.
Vill bo med min myspropp, vara nära min myspropp...heeeela tiden.  Han betyder alllllt för lilla mig, btw så har vi varit ilag i 3 år och 1 månad idag & förlovade i 1 månad ;-) Tiden går fort, föör fort. =(

Nääe, nu ska jag kolla lite på Oskyldigt dömd, sen ska jag hänga in lite kläder.. Puss på er därute.




Kommentarer
Melinda

Grattis Sötnos :D <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-10-01 @ 22:29:00
Linda

Vad härligt!! =) Keep it up! =)



Blogg: http://ziquita.blogg.se/
2008-10-01 @ 22:33:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback