Generation fett.

är det på 3:an nu, och vet ni? det är bara under dessa program jag känner mig söt..
Alla männiksor är fina på sina sätt, alla behöver inte ha dom där silikonbrösten, stl 32, långt blondt hår och vara hårt sminkad. - även fast jag skulle vilja ha det så ibland, men samtidigt tror jag inte att jag blir lyckligare om jag såg ut så.
Kanske bara få lättare att hitta kläder och skor, haha..
Jag har min pojkvän, jag har mina vänner, jag har min familj. Folk som inte respekterar mig för att jag är lite rund, är inte äkta. Det är inte mig det är fel på, utan på de som är så tragiska som tror att världen är bättre bara för att man är smal och snygg.. Jag kämpar lite mot min vikt för att jag själv vill gå ner några kg och för att må bra, men jag skulle aldrig trycka ner på någon som är "tjock", snarare tvärtom...Jag vet att det finns killar som går efter utseendet, som bara måste ha smala och snygga tjejjer. Är inte det lite hemskt det med? Alltså förstår ni vad jag menar?. vart lite svårt att förklara nu.

Jag tycker inte att man är en sämre människa för att man är tjock och inte bättre för att man är smal.
Jag tycker insidan räkas mest..


Kommentarer
Melinda

Jag håller helt med dig <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-10-06 @ 22:42:17
Ida L

För det första så är du INTE tjock Mia, du är vacker precis som du är!

Insidan betyder allt!

Kram Ida & Julia



Blogg: http://mammaida.bloggagratis.se
2008-10-06 @ 23:19:20
Ida L

Vi är jättesöta :-)



Blogg: http://mammaida.bloggagratis.se
2008-10-07 @ 00:03:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback