"duktig tjej"

det är nått Petra ofta säger till Saga och idag änvänder jag det för att jag känner mig duktig, då jag varit ute och sprungit i ca 25 minuter idag också, ska göras varannan dag i mån om tid osv.
Nu är det inte så att jag springer fort runt, utan jag småjoggar i min egen takt och när jag inte orkar mer så stannar jag och stretchar lite och sen joggar jag igen..Vilket är bra för mig som knappt rört mig sen jag slutade spela fotboll i 9:an..ÄVEN om jag såsar runt! Och ja, skulle jag bara ut på en promenad så självklart skulle jag gå mer än 25 minuter, brukar kunna vara ute en timme de gånger jag går. men nu joggar jag och då gäller annat..(A)
- ha inte såna hööga krav på mig och min kondis.


För världen är du en människa, men för en människa är du hela världen.

Hur ofta säger du till dina vänner att du tycker om dem, hur mycket de betyder för dig, att du inte skulle klara dig utan dem, att de är ljusen i ditt liv? Jag tycker alla borde göra det ofta, det värmer. De orden är inget man kan få nog av..
Sprid kärlek, medans du kan.

Kommentarer
Melinda

För världen är du en människa, men för en människa är du hela världen.



Stämmer så väl. <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-10-08 @ 21:08:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback