äntligen hemma

Jag har varit så trött på jobbet, sov så dåligt inatt. =(
På söndag går mina jobbdagar ut, har inget & göra sen. Kommer bli en såndär, fattiglapp!  haha...
Tur man har sambo iallafall ;-) Så man kan vara rik på lite kärlek istället..

Ibland blir jag bara så less på allt, vill ta med mig min älskling och mina katter och dra härifrån och bara få vara ifred en stund, ifrån allt och alla.. Stänga av mobilen och bara finnas tillsammans, utan alla er runt om..

Sen jag träffade Fredrik har jag börjat störa mig extremt mycket på människor, vet inte varför?
Förut kunde jag iallafall hålla masken och spela med i deras spel, men nu vill jag bara slå såna idioter på käften.
Såna där jobbiga tonårsflickor eller såna där jobbarmänniskor som tror dom VET allt och kan allt.
Osså har vi den den, överspelade typen, typ: asså jag är bara såå snygg och bla bla..JAG SPYR PÅ ER ALLIHOPA.

Nääe, jag har ingen bra dag idag. låt mig va!

Kommentarer
My

Känner jätteväl igen mig i det du skriver, om det med människor. Har en del som jag umgås med - som agerar likt det du beskriver: "Jag är såå duktig/snygg/whatever.."



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-10-09 @ 22:06:22
Melinda

hahaha x) då kan vi vara fattiglappar ihop raring ;) <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-10-09 @ 23:59:55
mayvon

du skulle kanske prova lite lyckopiller...?



2008-10-10 @ 13:01:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback